Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky
Nie sme fanúšikovia dlhých podmienok. Ale pretože si zakladáme na tom, aby boli naše služby
fér a aby sme s nimi boli všetci spokojní, nižšie sme spísali základné parametre, ktorými sa
riadi používanie našich služieb.
Používaním našich služieb potvrdzujete, že ste si tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej
tiež „Podmienky") prečítali, porozumeli ste im a súhlasíte s nimi. Tieto Podmienky sa ich
odsúhlasením stávajú súčasťou našej spoločnej dohody, na základe ktorej Vám ako
užívateľovi budeme My, spoločnosť Shoptet a.s., ako poskytovateľ poskytovať Službu. Ak tieto
Podmienky neustanovujú inak, túto dohodu s Vami uzatvárame okamihom, kedy si objednáte
Skúšobný E-shop.
Ako iste viete, komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu spoločnú dohodu platí, že
sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez
súčasnej fyzickej prítomnosti zmluvných strán.
Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu
objednávania našej Služby, bude to mať pred týmito Podmienkami prednosť.
1. Niektoré definície
1.1. My sme firma Zoltán Bacskai-B-PRESS,so sídlom
Hlavná 348/48 07652 Malý Horeš , IČO: 41606388, zapísaná v 6ivnostenskom registri č.870-10293
registri Slovenskej Republiky.
1.2. Vy ste užívateľ našej Služby, náš zákazník, ktorý je identifikovaný menom, priezviskom,
prípadne názvom, identifikačným číslom a sídlom v administrácii E-shopu.
1.3. Doplnky sú doplnky prevažne tretích strán, ktoré sú dostupné na trhovisku doplnkov na
adrese https://doplnky.shoptet.sk, a ktoré sa riadia vlastnými obchodnými podmienkami.
1.4. E-shop je internetový obchod prevádzkovaný v rámci Služby a určený k predaju tovarov
a služieb (nie teda k bežnému prevádzkovaniu webových stránok, katalógov,
mikrostránok bez Nášho výsostného súhlasu), môže sa jednať o Skúšobný E-shop alebo
E-shop v ostrej prevádzke.
1.5. Služba je naše e-shopové riešenie poskytované ako služba, ktoré si môžete objednať
na adrese https://www.shoptet.sk a prostredníctvom ktorého si môžete za pomoci
prednastavených šablón vytvoriť a prevádzkovať vlastný E-shop. Službou je aj plnenie
poskytované na mieru na základe Individuálnej Objednávky.
2. Skúšobný E-shop a objednávka
2.1. Pred objednaním platenej tarify Služby máte možnosť si Službu úplne zadarmo na 30
dní odo dňa registrácie vyskúšať a otestovať tak, čo všetko Služba dokáže. Na tento účel
si môžete objednať skúšobný E-shop (ďalej tiež „Skúšobný E-shop“). Skúšobný E-shop
si môžete objednať tak, že sa zaregistrujete na našich webových stránkach. Za týmto
účelom stačí do príslušnej sekcie našich webových stránok ("Vyskúšajte") zadať svoj email a súhlasiť s týmito Podmienkami. Objednaný Skúšobný E-shop Vám poskytneme
tak, že Vám poskytneme prístup do administrátorského rozhrania Služby.
2.2. Ak budete so Skúšobným E-shopom spokojní, môžete si v administrácii Služby
prostredníctvom objednávkového formulára objednať niektorú z platených taríf Služby
(ďalej tiež „Objednávka“). Pre lepšie pochopenie obsahu jednotlivých taríf sme pre Vás
pripravili zhrnutie cien a základných technických parametrov, ktoré je dostupné na
webe https://www.shoptet.sk/cennik/. Doplňujúce technické parametre platné pre
jednotlivé tarify nájdete v doplnení taríf v prílohe A k týmto Podmienkam. Či už si však
vyberiete ktorúkoľvek tarifu, jej súčasťou sú nasledujúce plnenia:
a) prístup do administrácie E-shopu,
b) možnosť upraviť vzhľad (front-end) E-shopu zvolením niektorej zo šablón a jeho
individuálnymi úpravami,
c) zabezpečenie hostingu (dostupnosť prostredníctvom internetu) E-shopu,
d) možnosť prepojiť E-shop s Doplnkami,
e) technická podpora pre E-shop,
f) poskytovanie telefonických a e-mailových konzultácií v pracovných dňoch v dobe
podľa informácií uvedených na Našich webových stránkach,
g) aktualizácie E-shopu vo vzťahu k jeho administrácii a jadru systému a
h) monitorovanie zaťaženia E-shopu a prípadných útokov na E-shop z internetu.
2.3. V Objednávke musíte uviesť aspoň:
a) vybranú tarifu E-shopu (viac k tomu na webe
https://www.shoptet.sk/cennik/a v doplnení taríf, ktoré nájdete v prílohe A k týmto
Podmienkam),
b) frekvenciu platenia,
c) či chcete niektorú doplnkovú službu,
d) kontaktné údaje a
e) druh tovaru alebo služieb, ktoré budete prostredníctvom E-shopu ponúkať.
2.4. Po odoslaní Objednávky môže nastať jedna z nasledujúcich situácií:
a) zašleme Vám potvrdenie o jej akceptácii, doručením tejto našej akceptácie je
Objednávka uzatvorená,
b) zašleme Vám potvrdenie o jej akceptácii, ktoré môže obsahovať zmeny alebo
modifikácie Vašej Objednávky, v takom prípade sa jedná o odmietnutie Objednávky
a novú ponuku. Túto novú ponuku môžete do 2 pracovných dní od jej prijatia
odmietnuť, poprípade sa nám ozvať na náš kontaktný e-mail a dohodneme sa
s Vami individuálne. Ak však v uvedenej lehote novú ponuku neodmietnete, je
Objednávka uzatvorená v znení našej novej ponuky,
c) potvrdenie o akceptácii Objednávky nedostanete ani do 30 pracovných dní, v takom
prípade ide o odmietnutie Objednávky. Vyhradzujeme si právo odmietnuť
Objednávku z akéhokoľvek dôvodu. Budeme Vás ale kontaktovať, aby sme sa
spoločne dohodli na ďalšom postupe.
2.5. Uzatvorením Objednávky sa zaväzujete zaplatiť cenu podľa čl. 6. týchto Podmienok.
2.6. Na webe https://doplnky.shoptet.sk si môžete ďalej objednať Doplnky. Berte však na
vedomie, že Doplnky sú plnenia poskytované tretími stranami a objednaním
a používaním Doplnku vzniká zmluvný vzťah priamo medzi Vami a treťou stranou, ktorý
sa riadi vlastnými zmluvnými podmienkami. Identifikácia konkrétneho prevádzkovateľa
Doplnku je spolu so zmluvnými podmienkami jeho používania vždy uvedená
na https://doplnky.shoptet.sk. Výnimku z tohto pravidla tvoria doplnky vytvorené nami
(spoznáte ich podľa toho, že je u nich ako prevádzkovateľ uvedený Shoptet.cz). Na
užívanie týchto doplnkov, ak si ich objednáte, sa uplatnia tieto Podmienky, rovnako ako
by sa jednalo o Službu, ak nevyplýva z informácií uvedených k Doplnku niečo iné,
prípadne ak to neodporuje zmyslu záväzku medzi zmluvnými stranami.
2.7. Objednaním Doplnkov ďalej beriete na vedomie, že s výnimkou Nami vytvorených
Doplnkov nie sme ich prevádzkovateľmi, nemáme tak povinnosť poskytovať akékoľvek
služby podpory alebo údržby a nenesieme zodpovednosť za prípadné vysporiadanie
nárokov v súvislosti s Doplnkami, či už vyplývajú zo zodpovednosti za vady, spôsobené
škody, porušenie právnych predpisov, najmä v oblasti spracovania osobných údajov
alebo iných práv.
2.8. Objednanú Službu Vám poskytneme tak, že Vám ju umožníme užívať v rozsahu podľa
Objednávky. Konzultácie alebo technickú podporu poskytovanú ako súčasť Služby Vám
poskytneme tým, že poskytneme predmetnú konzultáciu alebo podporu a v prípade
aktualizácie, upgrade alebo sledovanie zaťaženia a útokov poskytovaných ako súčasť
Služby tým, že plnenie dodáme podľa nášho uváženia.
2.9. Poskytnutú Službu si môžete skontrolovať a písomne vytknúť jej vady zaslaním e-mailu
na našu kontaktnú e-mailovú adresu v primeranej lehote, najneskôr do 2 kalendárnych
dní od poskytnutia Služby. Dohodli sme sa však, že Služba je chybná iba v prípade, že
nezodpovedá tomu, na čom sme sa dohodli v Objednávke. V e-mailu uveďte, k akému
E-shopu sa vada vzťahuje a v čom ju vidíte. Ak tak neurobíte, zanikajú Vám práva zo
zodpovednosti za vady. Prípadné vady odstránime ich opravením alebo dodaním
náhradného postupu, pri ktorom sa neprejavujú (workaround) v primeranej lehote, ktorá
nebude kratšia ako 30 pracovných dní. O všetkom Vás ale budeme informovať. Bohužiaľ
niekedy sa môže stať, že je vada neopraviteľná, za čo nemôžeme. V takom prípade za
vadu nenesieme žiadnu zodpovednosť a nevznikajú Vám práva z vád.
3. Individuálna objednávka
3.1. Pokiaľ Vás nezaujme žiadna z našich taríf, máte záujem o odborné konzultácie, vývoj
ďalších funkcionalít E-shopu alebo poskytnutie inej služby, môžete nám na náš
kontaktný e-mail odoslať individuálnu objednávku (ďalej tiež „Individuálna Objednávka“).
3.2. V Individuálnej Objednávke musíte uviesť svoju predstavu o tom, čo od nás požadujete.
My Vašu Individuálnu Objednávku zvážime a ak by sme potrebovali čokoľvek upresniť,
ozveme sa Vám s doplňujúcimi otázkami. Po ich zodpovedaní Vám zašleme záväznú
cenovú ponuku, ktorá je platná 30 dní odo dňa vystavenia a harmonogram pre
poskytnutie Služby, o ktorú máte záujem. Ak našu ponuku prijmete, je Individuálna
Objednávka uzatvorená v znení našej ponuky. Nepatrné, technicky podmienené
odchýlky od ponuky si vyhradzujeme tiež po akceptácii Individuálnej Objednávky.
3.3. Služba podľa uzavretej Individuálnej Objednávky je poskytnutá vo chvíli, keď Vám
oznámime, že sme Službu poskytli. Poskytnutú Službu a jej výsledky si môžete
skontrolovať a písomne vytknúť ich vady zaslaním e-mailu na našu kontaktnú e-mailovú
adresu v primeranej lehote, najneskôr do 10 kalendárnych dní od poskytnutia Služby.
Dohodli sme sa však, že Služba a jej výsledky sú chybné iba v prípade, keď
nezodpovedajú tomu, čo sme uviedli v našej ponuke. Prípadné vady odstránime ich
opravením alebo dodaním náhradného postupu, pri ktorom sa neprejavujú (workaround)
v primeranej lehote, ktorá nebude kratšia ako 30 pracovných dní. O všetkom Vás ale
budeme informovať. Bohužiaľ niekedy sa môže stať, že je vada neopraviteľná, za čo
nemôžeme. V takom prípade za vadu nenesieme žiadnu zodpovednosť a nevznikajú
Vám práva z vád.
3.4. Služba je bez vád a jej výsledky sú vytvorené, ak vo vyššie uvedenej lehote a vyššie
uvedeným spôsobom nevytknete žiadne vady Služby alebo jej výsledkov alebo ak nám
písomne potvrdíte, že sú bez vád. Ak vo vyššie uvedenej lehote a vyššie uvedeným
spôsobom vytknete vady Služby alebo jej výsledkov, je Služba bez vád a jej výsledky sú
vykonané okamihom odstránenia vytknutých vád. To, že je Služba bez vád a jej výsledky
sú vykonané, nám môžete oznámiť aj tým, že sa s nami dohodnete na poskytovaní
ďalších Služieb. V každom prípade môžeme po Vás požadovať podpis akceptačného
protokolu, tento postup však nie je nevyhnutný, aby sa potvrdilo, že je Služba bez vád
a jej výsledky vytvorené. Na našu žiadosť ste povinní podpísať akceptačný protokol, ak
Služba ani jej výsledky nevykazujú vady úplne brániace ich užívania. Ako podpis
akceptačného protokolu postačuje aj jeho potvrdenie jednoduchou emailovou správou
alebo inak elektronicky.
3.5. Upozorňujeme, že všetky individuálne úpravy E-shopu oproti prednastavenej šablóne
vylučujú poskytnutie bezplatnej aktualizácie podľa čl. 5. týchto Podmienok.
O aktualizáciu a ďalšie súvisiace plnenia nás ale vždy môžete požiadať - v tomto prípade
však ide o platenú službu.
4. Technické požiadavky a povinnosti používateľa
4.1. Aby Služba fungovala tak, ako má, potrebujeme aby ste dodržiavali pokyny uvedené
v dokumentácii k jednotlivým častiam Služby (Private API, SDK) uvedené na webových
stránkach https://developers.shoptet.com/. Ak sa rozhodnete implementovať do Eshopu vlastné funkcie, musíte ďalej dodržať naše "best practice" dostupné z tej istej
stránky. A čo je hlavné, nesmiete zasahovať do jadra E-shopu a ani požadovať jeho
úpravy. Jediné úpravy, ktoré môžete vykonávať, sú také, ktoré môžete vykonať
prostredníctvom nami otvorenej dátovej vrstvy (API) alebo prostredníctvom iných
nástrojov, ktoré k tomu slúžia a My sme Vám ich umožnili používať. Nakoniec pri
realizácii akýchkoľvek vlastných úprav E-shopu je nutné, aby ste si ich najprv riadne
otestovali.
4.2. Počas poskytovania Služby (vrátane prípadného plnenia Individuálnej Objednávky) sa
zaväzujete poskytovať nám všetku súčinnosť, najmä s nami spolupracovať, reagovať
včas na naše správy či otázky, poskytovať nám všetky materiály a informácie, ktoré si
vyžiadame, prípadne zriadiť prístupy do rôznych aplikácií, testovacieho či
prevádzkového prostredia, ktoré budeme k poskytnutiu Služby alebo odovzdaniu jej
výsledkov potrebovať (diaľkový alebo fyzický prístup), vždy bez zbytočného odkladu,
najneskôr však do 2 dní od vyžiadania. Len tak dokážeme všetko dokončiť včas
a v kvalite, ktorú si zaslúžite. Ak nám vyžiadanú súčinnosť neposkytnete, nemôžeme byť
v omeškaní a všetky lehoty na naše plnenie sa predlžujú o dvojnásobok času, počas
ktorého ste Vy v omeškaní s poskytnutím súčinnosti.
4.3. Zodpovedáte za obsah a dáta zverejnené a umiestnené na našom virtuálnom serveri
a zaväzujete sa všetky Služby užívať len v súlade s platnými právnymi predpismi na
území, kde Služby užívate, rozhodným právom, právom Európskej únie,
medzinárodnými zmluvami, ktorými je Česká republika viazaná a v súlade s dobrými
mravmi.
4.4. Aby sme mohli spolupracovať, budeme Vám občas musieť zriadiť prístupové práva do
rôznych aplikácií. Prosíme Vás, aby ste všetky prístupové údaje k používateľským
a administratívnym účtom uchovávali v tajnosti a chránili ich pred sprístupnením,
zverejnením a/alebo zneužitím zo strany tretích osôb. A tiež aby ste nám bezodkladne
ohlásili stratu prístupových údajov alebo podozrenie na ich odcudzenie či zneužitie.
Užívanie Služby nesmiete umožniť inej osobe.
4.5. Aby užívaním Služby nedošlo k poškodeniu našich záujmov alebo záujmov tretích strán,
dohodli sme sa, že jej prostredníctvom nebudete:
a) poskytovať služby alebo predávať tovary, ktoré môžu byť považované za rizikové
alebo nebezpečné, za tieto považujeme najmä nakladanie s tovarom alebo
komoditami, ktoré sa používajú v súvislosti s páchaním trestnej činnosti vrátane
podvodu, terorizmu a pod., alebo ktoré sú spojené s vysokou mierou finančných
rizík, alebo ktoré podliehajú zvláštnym regulačným opatreniam, alebo ktoré môžu
byť vo všeobecnosti či určitými skupinami obyvateľov považované za nemravné,
neetické či urážlivé; v prípade porušenia tejto povinnosti môžeme Váš E-shop
pozastaviť či poskytovanie Služby s okamžitou platnosťou ukončiť,
b) odosielať alebo zverejňovať oznámenia s obsahom nevhodným, klamlivým,
škodlivým, porušujúci dobré mravy alebo poškodzujúcim nás alebo tretie strany
(napríklad nenávistný, pornografický, alebo podnecujúci k násiliu); v prípade
porušenia tejto povinnosti môžeme Váš E-shop pozastaviť či poskytovanie Služby
s okamžitou platnosťou ukončiť,
c) vyžívať e-mailové schránky poskytované prostredníctvom Shoptet k hromadnému
rozosielaniu pošty,
d) odosielať správy s nesprávnymi alebo neaktuálnymi informáciami,
e) šíriť oznámenie, ktoré by mohli príjemca obťažovať (spam), pre prípad porušenia
tejto povinnosti Vás a Vašu doménu môžeme umiestniť na spam list a požadovať
po Vás zmluvnú pokutu v minimálnej výške 200 EUR, alebo
f) akokoľvek inak postupovať v rozpore s platnými právnymi predpismi; v prípade
porušenia tejto povinnosti môžeme Váš E-shop pozastaviť či poskytovanie Služby
s okamžitou platnosťou ukončiť.
4.6. E-shop nebudete v žiadnom prípade vkladať pomocou iframe ani iných metód na ďalšie
domény ani subdomény, než tie, ktoré sú nastavené v administrácii daného E-shopu.
4.7. Vaše dáta v E-shope pravidelne zálohujeme a dávame si pozor na to, aby sa nepoškodili.
Ale pretože bezpečnosť berieme vážne, prosíme Vás aby ste si pred vykonaním
akýchkoľvek zmien všetky svoje dáta v E-shope zálohovali aj na vlastnom úložisku.
Pokiaľ Vás o to požiadame, odovzdáte nám túto zálohu, ako aj ďalšie potrebné prístupy
a informácie, ktoré si vyžiadame, aby sme mohli obnovu dát urobiť. Nemôžeme totiž
vylúčiť, že sa stane nejaká chyba na Vašej strane (napríklad Váš manažér omylom
vymaže tisíc produktov z administrácie) a dáta sa tak poškodia alebo stratia. Ak by
z akéhokoľvek dôvodu došlo k poškodeniu dát alebo narušeniu ich integrity, nebudeme
za to zodpovedať.
4.8. Nezabudnite nás vždy vopred aspoň 7 pracovných dní informovať o akejkoľvek
reklamnej a marketingovej akcii, ktorá môže spôsobiť nadmernú alebo neúmerne veľkú
návštevnosť E-shopu. Bez nášho prechádzajúceho schválenia a prípravy nebude Eshop schopný takú návštevnosť pojať. V prípade, že nás nebudete vopred informovať,
máme právo prevádzku E-shopu pozastaviť, ak svojou nadmernou záťažou obmedzuje
server, na ktorom je umiestnený, a to až do doby, kedy bude podľa nášho názoru záťaž
opäť v normále. V žiadnom prípade nezodpovedáme za škodu, vrátane ušlého zisku,
ktorá Vám môže v tejto súvislosti vzniknúť.
5. Aktualizácia e-shopu a technická podpora
5.1. Podľa nášho uváženia a v rozsahu, ktorý budeme považovať za vhodný, budeme
vykonávať bezplatné aktualizácie jadra E-shopu (nikdy nie front-end časti E-shopu).
Tieto aktualizácie prebiehajú automaticky, bez toho aby ste museli čokoľvek odsúhlasiť.
Nemožno ich teda odmietnuť, preto Vás žiadame, aby ste ich vždy prijali.
5.2. Niektoré aktualizácie môžeme v budúcnosti spoplatniť, o tom Vás ale budeme vopred
informovať. Ak nebudete súhlasiť s výškou ceny za aktualizáciu, máte v súlade s ods.
14.1. právo našu spoluprácu vypovedať.
5.3. Primárnym účelom aktualizácií je prispôsobovanie E-shopu novým verziám
programovacích jazykov, v ktorých je E-shop napísaný. Sekundárnym cieľom je
uľahčenie obsluhy E-shopu. Nové funkcie a moduly administrácie E-shopu nie sú
automaticky súčasťou aktualizácie, ich zaradenie alebo nezaradenie do aktualizačných
balíčkov závisí na našom rozhodnutí.
5.4. Ak budete mať záujem o aktualizáciu nad rámec týchto Podmienok, najmä o update
(doplnenie a aktualizácia) a upgrade (rozšírenie a doplnenie funkcií a zlepšenie
užívateľského rozhrania), môžete o to požiadať. Jedná sa ale o platenú Službu
podliehajúcu Individuálnej Objednávke.
5.5. O všetkých aktualizáciách a updates Vás budeme priebežne informovať
v administračnom rozhraní E-shopu.
5.6. Budeme sa usilovať o to, aby Služba fungovala bezchybne a stále. Sme ale tiež len
ľudia, a preto sa občas môže stať, že Služba prestane dočasne fungovať alebo bude
nedostupná. Dôvodom takéhoto výpadku môže byť údržba alebo aktualizácia na našej
strane, ale aj neočakávaná porucha. Nemusíte sa ale báť, budeme sa snažiť Vás
o výpadkoch informovať vopred, a to prostredníctvom e-mailu alebo administrátorského
rozhrania Služby. A ak by nami spôsobený výpadok trval dlhšie ako 24 hodín, dáme Vám
zľavu z ceny vo výšky pomernej časti celkového počtu hodín poskytovania Služby
v mesiaci a doby trvania výpadku. Okrem tejto zľavy Vám však už žiadne ďalšie
odškodnenie hradiť nebudeme.
5.7. Ak by Služba úplne prestala fungovať, dajte nám kedykoľvek vedieť prostredníctvom
kontaktného e-mailu. Na menej závažné problémy Vám odpovie na našej linke v
pracovné dni v čase podľa informácií uvedených na Našich webových stránkach, ktorú
môžete kontaktovať telefonicky na tel. +421 948 922 444 alebo prostredníctvom e-mailu
na info@shoptet.sk. Technická podpora je k dispozícii taktiež na emaile info@shoptet.sk. V každom prípade, ak nám budete písať ohľadom nejakého
problému týkajúceho sa E-shopu, nezabudnite spomenúť, k akému E-shopu sa vzťahuje
a v čom problém vidíte.
5.8. Pri riešení prípadných problémov budeme odstraňovať ako prvé tie najzávažnejšie.
Budeme sa pritom snažiť vyriešiť ich v lehote zodpovedajúcej ich závažnosti. Za
vyriešené ich budeme považovať v okamihu, keď:
a) dôjde k vyriešeniu ich príčiny a prestane k nim dochádzať,
b) obnovíme E-shop do posledného funkčného stavu z existujúcej zálohy,
c) poskytneme Vám také pokyny pre spôsob použitia Služby, pri ktorých dodržiavaní
k problému nedochádza ("workaround") alebo
d) Vám oznámime, že problém spôsobila príčina na strane tretích osôb.
5.9. Pamätajte tiež na to, že fungovanie Služby závisí na riadnom fungovaní služieb
a zariadení tretích strán (napríklad poskytovateľa internetu). Služby tretích strán
nemôžeme ovplyvniť, a preto, ak v dôsledku ich pochybenia nebude fungovať ani
Služba, nebudeme za to niesť zodpovednosť.
5.10. Ak prevádzkujete E-shop s použitím vlastných prostriedkov, platí pre Vás cena za update
a upgrade uverejnená na našich webových stránkach. Výška jednotlivých poplatkov za
update a upgrade je daná mierou ich veľkosti a rozsahu a nie je teda vopred fixne
stanovená. Presná cena je vždy uverejnená na produktovom webe.
5.11. Nakoniec je dôležité spomenúť, že technickú podporu Vám neposkytneme vôbec, ak
prevádzkujete E-shop prostredníctvom proxy serverov tretích strán.
6. Cena
6.1. Cena za Službu sa odvíja od tarify, ktorú si objednáte (viac k tomu na
webe https://www.shoptet.sk/cennik/). V cene za Službu sú zahrnuté len tie čiastkové
plnenie a parametre, ktoré sú výslovne uvedené v konkrétnej tarife alebo v týchto
Podmienkach. Ak bola Služba poskytnutá na základe Individuálne Objednávky, potom
je cena uvedená v cenovej ponuke, ktorú ste nám potvrdili.
6.2. V prípade, že Vám budeme účtovať poskytovanie Služby podľa hodinovej sadzby, bude
faktúra vystavená vždy spätne po poskytnutí dodatočných prác, a to na základe
záznamu o vykonaní práce, ktorý vedie každý náš pracovník.
6.3. Cenu za konkrétny Doplnok nájdete priamo na našom trhovisku s Doplnkami
na https://doplnky.shoptet.sk. Túto cenu platíte priamo nám a my ju potom vyplácame
konkrétnemu poskytovateľovi Doplnku (výnimku tvoria iba doplnky prevádzkované nami,
cenu za tieto doplnky si ponecháme pre seba). Cena za Doplnky sa platí dopredu, a to
buď ako pravidelná platba (ročne alebo mesačne) alebo jednorazovo. Platenie ceny za
Doplnky je možné rovnakými spôsobmi, ako v prípade platenia ceny za E-shop.
6.4. Ak nájdete na našich webových stránkach špeciálnu akčnú ponuku Služieb, tak je platná
iba pri odbere uvedeného množstva či druhu Služieb a to vždy len do stanoveného
termínu a včasnej úhrady zálohy.
6.5. Ako to už tak býva, všetky ceny, ktoré od nás dostanete, sú vždy uvedené bez DPH.
Ceny nezahŕňajú ani žiadne ďalšie poplatky, pretože nepočítame s tým, že by vznikla
potreba ich úhrady. Ak by sa ale situácia zmenila a bolo nutné zaplatiť napríklad
dodatočné dane alebo clá, ponesiete ich Vy.
6.6. Pokiaľ by v porovnaní s dňom, kedy sme našu dohodu o poskytovaní Služby uzatvorili
alebo dňom posledného zvýšenia ceny dosiahol index rastu cien aspoň 5 %, môžeme
cenu v rovnakom rozsahu jednostranne zvýšiť a to aj opakovane. A ak by sme niekde
náhodou uviedli zjavne chybnú cenu, nemusíme Vám za túto cenu Službu poskytovať.
6.7. V prípade, že na rôznych geografických trhoch platia pre naše služby rôzne ceny (napr.
z dôvodu vyšších nákladov na miestnom trhu alebo z iných objektívnych dôvodov),
vyhradzujeme si právo kedykoľvek posúdiť, na ktorý geografický trh patrí Váš e-shop,
a to na základe nami zvolených objektívnych parametrov (napr. jazyk vášho e-shopu,
sídlo alebo miesto bydliska prevádzkovateľa e-shopu atď.) a podľa toho vám účtovať
správne ceny platné na danom geografickom trhu. Môže sa stať, že váš e-shop zaradíme
do iného geografického trhu ako predtým. Táto zmena môže byť pre vás pozitívna (ak
vyhodnotíme váš e-shop ako patriaci na trh s nižšími cenami) alebo negatívna (ak bol
váš e-shop nesprávne zaradený do nesprávneho geografického trhu a my ho
vyhodnotíme ako patriaci na trh s vyššími cenami). Zaradenie e-shopu na správny
geografický trh nie je zmenou týchto Podmienok.
7. Platobné podmienky
7.1. Cena za Službu sa platí podľa zvolenej frekvencie platenia dopredu
a) prevodom na účet uvedený v nami vystavenej výzve na platenie s uvedením
platobných údajov, ktorá bude mať splatnosť minimálne 5 dní od vystavenia, alebo
b) opakovanými platbami z platobnej karty po aktivácii a autorizácii danej platobnej
karty prostredníctvom platobnej brány, pričom maximálna výška jednorazovej platby
je 4 000 EUR; v prípade tejto platobnej metódy beriete na vedomie, že platba môže
byť strhnutá kedykoľvek od okamihu vystavenia výzvy na platbu, nehľadiac na
dátum splatnosti.
7.2. Povinnosť zaplatiť cenu za Službu Vám vzniká na základe nami vystavenej výzvy na
platenie. Faktúru, teda daňový doklad, Vám vystavíme v súlade s českým zákonom
č. 235/2004 Zb. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a zašleme ho
elektronicky na Vašu e-mailovú adresu.
7.3. Frekvencia platenia je určená fakturačným obdobím, ktoré si volíte Vy pri vyplnení
objednávkového formulára.
7.4. Spôsob platenia si samozrejme môžete s účinnosťou od nasledujúceho fakturačného
obdobia zmeniť vo svojom administrátorskom rozhraní. Ak by ste boli urobené zmeny
mali problém, informujte našu linku a my Vám poradíme.
7.5. Vo všetkých prípadoch sa cena považuje za zaplatenú dňom pripísania dohodnutej
čiastky na náš účet.
7.6. V prípade, že by sa vyskytol problém so strhnutím čiastky z účtu alebo iný problém
súvisiaci s uskutočnením platby tzv. opakovanou platbou, budeme Vás o tom informovať
a zašleme Vám platobné aj ďalšie údaje na vykonanie platby náhradným spôsobom.
7.7. Je možné, že občas budete potrebovať dlhší čas na zaplatenie výzvy na platenie.
Chápeme to, stane sa. Ale ak bude takýto prípad hroziť, kontaktujte nás vopred a
spoločne sa dohodneme na náhradnom termíne platby. Ak sa s nami nedohodnete,
uhradíte nám okrem dlžnej sumy aj zmluvnú pokutu vo výške 0,5% dlžnej sumy za každý
začatý deň omeškania. O omeškaní Vás budeme informovať e-mailom aj zaslaním SMS
na uvedené telefónne číslo. Ak budete v omeškaní aj po zaslaní tretej e-mailovej
upomienky a nedohodneme sa inak, uhradíte nám jednorazovú zmluvnú pokutu vo
výške 8 EUR a my môžeme pozastaviť funkčnosť a dostupnosť niektorých funkcií
Služby. Ak budete v omeškaní aj po zaslaní štvrtej e-mailovej upomienky a
nedohodneme sa inak, uhradíte nám jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 14 EUR.
Vždy sme oprávnení poskytovanie Služby prerušiť do doby, než nám uhradíte celú dlžnú
sumu vrátane zmluvných pokút. O túto dobu predĺžime všetky lehoty pre naše plnenia.
Upozorňujeme, že zaplatením akejkoľvek zmluvnej pokuty nezaniká Vaša povinnosť
uhradiť dlžnú sumu.
7.8. Pokiaľ ste nám v rámci Objednávky poskytli svoje daňové identifikačné číslo (DIČ/IČ
DPH), budeme Vás na účely DPH považovať za zdaniteľnú osobu usadenú v tom štáte,
ktorý Vám toto DIČ/IČ DPH pridelil. Pokiaľ ste nám v rámci Objednávky svoje DIČ/IČ
DPH neposkytli, budeme Vás v súlade s nariadením Rady č. 282/2011 považovať za
osobu nepovinnú k dani usadenú v tom štáte, ktorý ste uviedli vo svojich kontaktných
údajoch. Ak ste však na účely DPH usadení v inom štáte, je Vašou povinnosťou nám
túto skutočnosť oznámiť.
8. Užívacie oprávnenia
8.1. Niektoré časti Služby (napríklad grafika, texty, počítačové programy, hovorme tomu "náš
obsah") môžu byť chránené autorským právom a inými právami duševného vlastníctva
nás a tretích osôb. Náš obsah ostáva náš a neudeľujeme Vám k nemu žiadne práva
okrem tých, ktoré sú výslovne uvedené v tomto článku.
8.2. Aby ste mohli Službu užívať, udeľujeme Vám nevýhradné oprávnenie na užívanie nášho
obsahu. Toto oprávnenie je územne neobmedzené a časovo obmedzené vždy len na
obdobie, za ktoré zaplatíte cenu a všetky ďalšie poplatky vyúčtované podľa
predchádzajúcich čl. 6. a 7.
8.3. Oprávnenie nemôžete previesť na tretie osoby (postúpiť) ani z neho nesmiete udeľovať
podoprávnenie. Náš obsah ďalej nesmiete rozmnožovať, rozširovať či akýmkoľvek
spôsobom oznamovať tretím osobám. Nesmiete ho ani upravovať, meniť, dopĺňať,
spájať s iným obsahom, ani vytvárať na jeho základe odvodené diela. Nebudeme Vám
k nemu odovzdávať zdrojové kódy a Vy sa zaväzujete, že sa ich nebudete žiadnym
spôsobom pokúšať získať (napríklad spätnou analýzou alebo rekompiláciou). V pätičke
E-shopu uvedieme informácie o nás, ako jeho tvorcovia. Toto označenie (logo) ani
žiadnu inú časť nášho obsahu nie ste oprávnený meniť, zakrývať alebo do nej
akýmkoľvek iným spôsobom zasahovať. Cena za oprávnenie podľa tohto článku je
zahrnutá v cene za Službu, ku ktorej sa oprávnenie udeľuje, za obdobie, ku ktorému sa
vzťahuje.
8.4. Upozorňujeme, že nesmiete vykonávať akékoľvek penetračné testy alebo analýzy
zraniteľnosti softvérových alebo iných našich plnení. Je zakázané vykonávať akékoľvek
úkony, ktoré môžu obmedziť, narušiť alebo mať inak negatívny vplyv na stabilitu
poskytovaných plnení, ich dostupnosť alebo na nami uchovávané dáta. Obmedzenia
podľa tohto odseku platí nezávisle od toho, či bola medzi nami uzatvorená zmluva alebo
nie.
8.5. Nakoniec sa môže stať, že nám niečo k zapracovaniu dodáte Vy - napríklad fotografie
alebo grafiku atď. Pokiaľ sa toto bude diať, prosíme Vás, aby ste si pre vlastnú ochranu
skontrolovali, že máte práva tieto dodávané časti používať na účel, na aký nám ich
dávate. U týchto častí to nemáme za Vás ako skontrolovať.
8.6. Ak porušíte ktorékoľvek ustanovenie tohto článku, zaplatíte nám zmluvnú pokutu vo
výške 4 000 EUR za každé jedno porušenie. Všetky zmluvné pokuty sú splatné
okamihom doručení výzvy na zaplatenie.
8.7. Okrem nároku na zmluvnú pokutu máme v prípade Vášho zásahu do nášho obsahu aj
nároky vyplývajúce z autorského zákona, najmä nárok na zdržanie sa ďalších zásahov
do autorských práv, nárok na oznámenie údajov o spôsobe a rozsahu neoprávneného
použitia softvéru a nárok na odstránenie následkov zásahu do autorských práv vrátane
poskytnutia primeraného zadosťučinenia a vydanie prípadného bezdôvodného
obohatenia.
9. Mlčanlivosť
9.1. Počas našej spolupráce si budeme vymieňať veľa informácií a medzi nimi aj informácie,
ktoré pre nás alebo pre Vás môže byť dôležité chrániť - tzv. dôverné informácie. Dôverné
informácie sú neverejné informácie obchodnej alebo výrobnej povahy, vrátane
obchodných tajomstiev a ďalšie neverejné informácie, ktoré by priemerný človek
považoval za dôverné s ohľadom na ich obsah alebo spôsob, akým boli oznámené. Aby
ste vedeli, čo si pod touto formuláciou predstaviť, budú to najmä: naša cenová ponuka
pre Individuálnu Objednávku, naše počítačové programy, dokumentácia súvisiaca so
Službou, analýzy, prípravné a koncepčné materiály, pracovné postupy, obchodné plány,
know-how, zmluva, naše vzájomná komunikácia vrátane komunikácie učinenej pred
uzavretím našej dohody o poskytovaní Služby atď.
9.2. O všetkých týchto informáciách sme my aj Vy povinní zachovávať mlčanlivosť, nikde ich
nešíriť a chrániť ich pred zneužitím. Využívať ich možno len za účelom našej vzájomnej
spolupráce. Pokiaľ by bolo oznámenie dôvernej informácie vyžadované legislatívou,
úradmi alebo súdmi, musíme sa o tom vzájomne informovať. Ak nám budete chcieť
oznámiť niečo naozaj dôverného, prosíme, nerobte tak nezabezpečenou e-mailovou
komunikáciou, ale dohodnite sa s nami na inom spôsobe, akým si tieto informácie
budeme oznamovať.
9.3. Ak porušíte povinnosť mlčanlivosti, zaplatíte nám rovnakú zmluvnú pokutu, ako podľa
ods. 8.6.
10. Limitácia zodpovednosti
10.1. Vyššie uvedené sa však nevzťahuje na také prípady vzniku škody, ktoré nemôžeme
ovplyvniť. Nezodpovedáme za Váš ušlý zisk ani za bezproblémovú funkčnosť napojenia
Služby na produkty tretích strán. Ďalej nezodpovedáme za chyby ani ujmu spôsobenú:
a) chybami Služby alebo iných našich výstupov, ak ich zapríčiníte Vy, tretie osoby
alebo udalosti vyššej moci,
b) vložením nesprávnych údajov alebo súborov do Služby Vaším chybným postupom
alebo nesprávnou interpretáciou údajov zobrazovaných v Službe,
c) zavírením Vašej lokálnej siete alebo počítačov vírusmi (malware, spyware a pod.)
alebo útoky tretích osôb,
d) zásahy Vás alebo tretích osôb do systémového programového vybavenia
a prostredia Služby,
e) nesprávnou funkčnosťou technického vybavenia, operačného systému alebo siete
alebo spôsobenú programami tretích strán, ktoré bežia súčasne s programovým
vybavením dodaným nami,
f) stratou alebo poškodením dát v dôsledku nesprávnej obsluhy Vaším správcom,
napadnutie servera alebo nedodržania bezpečnostných štandardov obvyklých pri
prevádzke hostingu na internete,
g) Doplnkom, nezodpovedáme ani za úroveň dostupnosti Doplnku, jeho aktuálnu či
budúcu kompatibilitu ani za zhodu popisu funkcionalít Doplnku so skutočnou
funkcionalitou,
h) porušením práv duševného vlastníctva spôsobeným Vami, alebo
i) v dôsledku okolnosti vzniknutej nezávisle od našej vôle (vyššia moc) ako je
napríklad porucha zariadenia, výpadok internetu alebo elektriny,
j) z akýchkoľvek iných dôvodov, či už nami zavinených či nezavinených.
10.2. O vzniku okolností vylučujúcich zodpovednosť je dotknutá strana povinná informovať
druhú stranu bez zbytočného odkladu, inak stráca právo na uplatnenie dôsledkov týchto
okolností. Po skončení trvania týchto okolností je dotknutá strana povinná ihneď
informovať druhú stranu o náhradnom termíne plnenia. My si splníme povinnosť podľa
tohto odstavca uverejnením informácie o vzniku / skončení týchto okolností na svojej
webovej stránke.
10.3. Akékoľvek chyby, okrem vád, ktoré ste oznámili v lehote 2 dní od poskytnutia Služby, je
nutné oznámiť prostredníctvom technickej podpory, ktorú nájdete v sekcii Helpdesk.
Potom stačí vyplniť a odoslať ticket, kde uvediete základné informácie. Týmto sa
vzdávate práva z chybného plnenia v zmysle ustanovenia občianskeho zákonníka.
10.4. Zaväzujete sa nás odškodniť za všetky nároky, škody či inú ujmu a ďalšie náklady
(vrátane nákladov na mimosúdne konanie, právne zastúpenie, konanie pred súdmi alebo
správnymi a inými orgánmi), ktoré voči nám uplatní tretia strana z dôvodu porušenia
ustanovení našej dohody alebo týchto Podmienok z Vašej strany alebo zo strany inej
osoby, ktorej ste umožnil prístup k Službe. Ďalej sa zaväzujete na vlastné náklady viesť
mimosúdne rokovania s treťou stranou a brániť nás v prípadných súdnych,
rozhodcovských či iných konaniach.
10.5. Ak by nastala ktorákoľvek z vyššie uvedených informácií, budeme sa o tom vzájomne
informovať. My za tým účelom použijeme náš web. Ak by takáto okolnosť mala vplyv na
nejaké termíny, dáme si zároveň vedieť o ich zmenách.
11. Ďalšie body, ktoré nám príde dôležité spomenúť
11.1. Prosíme, aby ste aj Vy dodržiavali zásady slušného správania, a to najmä pri písomnej
a telefonickej komunikácii s nami.
11.2. Všetky zmluvné pokuty uvedené v týchto Podmienkach sú splatné okamihom porušenie
povinnosti, ku ktorej sa vzťahujú, a môžeme ich uplatniť za každé jednotlivé porušenie
povinnosti, ku ktorej sa vzťahujú. Ich zaplatením nie je dotknutý nárok na plnú náhradu
škody.
11.3. Ak ste zástupcom konečného užívateľa, môžeme od Vás požadovať preukázanie väzby
na konečného užívateľa doložením písomnej plnej moci, na základe ktorej ste oprávnený
k jednaniu za užívateľa.
11.4. Ak nesplníte svoj záväzok uhradiť cenu podľa týchto Podmienok včas a v plnej výške,
môžeme odovzdať pohľadávku / pohľadávky tretej strane k jej riadnemu vymoženiu
v plnej výške, vrátane všetkých nárokov plynúcich z vymáhania pohľadávky.
11.5. Všetky bezhotovostné platby budú prebiehať na bankové účty, ktoré sme si oznámili
počas procesu objednávania Služby. Výnimku z tohto pravidla, alebo zmenu čísla
bankového účtu je treba vždy oznámiť spôsobom podľa ods. 13.1.
11.6. Informácie, ktoré sú zhromažďované pri prevádzke E-shopu a/alebo ktoré vznikajú
v súvislosti s poskytovaním našich služieb, sme oprávnení spracovávať za účelom
vytvorenia štatistík a analýz o spôsobe využívania služieb a on-line nakupovania, a to
v anonymizovanej agregovanej podobe, pre komerčné aj nekomerčné účely, tak, aby
sme Vám mohli napríklad pomôcť v lepšom nastavení E-shopu, či poradiť, ako lepšie
naštartovať alebo nakonfigurovať Váš E-shop a byť tak úspešnejší. Tieto štatistiky
a agregované dáta sme oprávnení poskytovať tretím stranám či užívateľom našich
služieb.
11.7. Beriete na vedomie, že na komunikáciu môžeme používať nástroje umelej inteligencie.
Každú komunikáciu však naši zamestnanci preskúmajú a v prípade potreby upravia,
takže nikdy nebudete predmetom rozhodnutia založeného výlučne na automatizovanom
spracovaní. V každom prípade budú údaje prenášané do nástroja umelej inteligencie na
anonymnom základe.
12. Spracovanie osobných údajov
12.1. V rámci našej spolupráce dôjde k sprístupneniu alebo spracovaniu niektorých osobných
údajov. Podmienky pre takúto prácu a informácie na spracovanie nájdete v našom
dokumente "Podmienky ochrany osobných údajov", ktoré sú umiestnené na našich
webových stránkach.
13. Komunikácia
13.1. Všetka komunikácia a zasielanie oznámení týkajúcich sa našich vzájomných vzťahov,
najmä vzniku, trvania a zániku našej dohody o poskytovaní Služby s výnimkami, na
ktorých sme sa spolu dohodli alebo uvedených v týchto Podmienkach, bude prebiehať
elektronicky prostredníctvom e-mailu, kedy doručenie e-mailu nastane okamihom
odoslania elektronickej správy na príslušnú e-mailovú adresu adresáta, pokiaľ sa tak
stane v pracovné dni medzi 8:00-17:30 hod., v opačnom prípade o 8:00 hod. prvého
nasledujúceho pracovného dňa, a pokiaľ doručenie správy bude odosielateľovi
elektronicky potvrdené z rovnakej e-mailovej adresy, na ktorú e-mail odoslal odosielateľ
(okrem doručenia objednávok). Zaväzujete sa pre účely komunikácie využívať výhradne
e-mailovú adresu uvedenú v sekcii administrácie svojho účtu " Účet majiteľa" alebo z emailovej adresy uvedenej v "Nastavenie obchodu" v časti "Fakturačné údaje".
14. Ukončenie poskytovania služby
14.1. Služby sú poskytované až do ich výslovného zrušenia či ukončenia zmluvy medzi nami,
t.j. od potvrdenia Objednávky a začatia poskytovania Služieb na dobu neurčitú. Našu
dohodu o poskytovaní Služby môžeme My aj Vy ukončiť písomnou výpoveďou
s výpovednou dobou 1 mesiac, pričom výpoveď sa podáva
a) elektronicky podľa ods. 13.1. týchto Podmienok z e-mailovej adresy, ktorú máte
v čase podania výpovede uvedenú v sekcii administrácie svojho účtu pod názvom
"Účet majiteľa" (ak použijete inú e-mailovú adresu, nebude výpoveď platná);
b) alebo môžete podať výpoveď vyplnením všetkých polí príslušného formulára
v administrácii vášho E-shopu z účtu majiteľa (t. j. osobou uvedenou v sekcii
administrácia pod názvom "Účet majiteľa"), ak je tento formulár prístupný.
Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom fakturačného obdobia nasledujúceho po
fakturačnom období, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená.
14.2. Vyhradzujeme si právo ukončiť poskytovanie Služby v tarife Free, a to zrušením prístupu
a zmazaním E-shopu.
14.3. Poskytovanie Služby končí automaticky, pokiaľ ani uplynutím 30. dňa od poskytnutia
Skúšobného E-shopu neurobíte Objednávku alebo Individuálnu Objednávku.
14.4. Od dohody o poskytovaní Služby môžeme tiež odstúpiť a to pre podstatné porušenie.
Za takéto porušenie považujeme:
a) Vaše omeškanie s úhradou akejkoľvek čiastky po dobu dlhšiu ako 14 dní,
b) porušenia ktoréhokoľvek ustanovenia čl. 4., 8. alebo 9. z Vašej strany,
c) ak opakovane nesplníme naše povinnosti spočívajúce v poskytovaní Služby podľa
vzájomnej dohody, hoci ste nás na to prostredníctvom e-mailu postupom podľa ods.
13.1. upozornili a dali nám aspoň 30 dní na nápravu.
14.5. Odstúpiť od dohody o poskytovaní Služby môžeme tiež, ak druhá strana, t.j. subjekt
identifikovaný v administrácii E-shopu identifikačnými údajmi, vstúpi do likvidácie, je
u nej zavedená nútená správa, prebieha insolvenčné konanie alebo bol zamietnutý jej
návrh na jeho začatie alebo u nej bol zahájený výkon rozhodnutia.
14.6. Do 6 mesiacov od ukončenia poskytovania Služby zmažeme všetky Vaše dáta nahrané
do Služby. Nezabudnite si ich teda pred skončením exportovať a zálohovať.
14.7. Ukončenie poskytovania Služby z akéhokoľvek dôvodu nemá vplyv na Vašu povinnosť
zaplatiť cenu za všetky Služby, ktoré už boli úplne alebo čiastočne poskytnuté.
V prípade, že ukončíte dohodu o poskytovaní Služby počas trvania Vášho
predplateného obdobia, nebudete mať nárok na vrátenie žiadnej časti už uhradenej ceny
za Službu. Ukončenie dohody o poskytovaní Služby nemá vplyv ani na platnosť
a účinnosť práv a povinností dohodnutých v čl. 10., 11., 14. a 15. Rovnako tak nemá
vplyv na ustanovenia týkajúce sa zmluvných pokút. Povinnosť mlčanlivosti trvá po
skončení poskytovania Služby po dobu ďalších 5 rokov.
15. Záverečné ustanovenia
15.1. Upozorňujeme že môžeme do týchto Podmienok alebo vzájomnej dohody o poskytovaní
Služby siahnuť a zmeniť najmä ustanovenia o platobných podmienkach, komunikáciu
a ďalších právach a povinnostiach strán. Akúkoľvek zmenu Vám včas oznámime na
našich webových stránkach. Ak zmenu odmietnete, odmietnutie zakladá výpoveď
dohody o poskytovaní Služby s výpovednou dobou 1 mesiac od odmietnutia. Po túto
dobu Vás ešte budeme poskytovať Služby podľa poslednej verzie Podmienok
a uplynutím výpovednej doby naša spolupráca skončí.
15.2. Všetky právne vzťahy, ktoré na základe týchto Podmienok vzniknú, sa riadia českým
právom. Akékoľvek spory z nich vyplývajúce budeme riešiť pred českými súdmi určenými
podľa nášho sídla.
15.3. To, na čom sme sa spoločne dohodli v rámci procesu objednávania Služby, nahrádza
všetky predchádzajúce ústne alebo písomné jednania medzi nami, a to preto, aby sme
mali istotu, čo je medzi nami dohodnuté.
15.4. V prípade, že sa niektoré ustanovenie týchto Podmienok stane neúčinným, zostávajú
ostatné ustanovenia účinné. Vy aj my sa zaväzujeme nahradiť bezodkladne neúčinné
ustanovenie takým ustanovením, ktoré sa najviac blíži k hospodárskemu účelu
sledovaného neúčinným ustanovením, a to písomným dodatkom.
15.5. Všetku komunikáciu a vzájomné dohody archivujeme v elektronickej podobe,
popr. písomnej podobe a nie sú prístupné. Jazykom komunikácie je slovenský jazyk.
15.6. Nie ste oprávnený prevádzať svoje práva a povinnosti vyplývajúce z dohody
o poskytovaní Služby alebo týchto Podmienok, či už sčasti alebo ako celok, bez nášho
predchádzajúceho písomného súhlasu. Rovnako tak voči nám nesmiete započítavať
žiadne nároky, ak s tým nebudeme súhlasiť. Zaväzujeme sa, že takýto súhlas
bezdôvodne neodoprieme. My sme oprávnení postúpiť všetky práva a záväzky bez
Vášho predchádzajúceho súhlasu v prípade, že ste v omeškaní so splnením akejkoľvek
svoje povinnosti vyplývajúcej z dohody o poskytovaní Služby alebo týchto Podmienok.
15.7. Pracovať s Vami je pre nás česť, preto by sme radi o našej spolupráci informovali aj
našich ostatných zákazníkov. Za týmto účelom, ak nám neoznámite inak, môžeme
umiestniť Vašu obchodnú firmu, logo, ochrannú známku či akékoľvek iné obchodné
označenie na naše webové stránky do sekcie referencií a užívať ich ako referenciu
v našich ponukách. Ak by to pre Vás však z akéhokoľvek dôvodu začalo byť problém,
stačí povedať a Vašu spoločnosť z našich referencií odstránime.
15.8. Tieto Podmienky sú účinné od dňa 1. 11. 2024.